Informacja o odbiorze Kart Dużej Rodziny 2017

Informujemy, że klienci, którzy składali wnioski drogą elektroniczną, a otrzymali powiadomienie SMS o odbiorze kart proszeni są po ich odbiór do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie przy ul. Leczkowa 1 a, pokój 310 w godzinach 7:00-14:00.

Niżej wymienione numery wniosków o przyznanie Ogólnopolskiej Karty Dużej Rodziny zostały zrealizowane, Karty można odbierać w następujących punktach ZTM:

UWAGA! Informujemy, że nieodebrane Karty po terminie 3 miesięcy od dnia złożenia wniosku zostaną przekazane do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku.

2018-02-06

  1. Punkt Obsługi Klienta nr 2 przy ul. Wyspiańskiego 9 A – dawny sklep meblowy Heban (Wrzeszcz)
    Nr wniosków: 202197, 202198, 202200 – 202210, 202212 – 202216, 202218 – 202220, 202225, 202226, 202228, 202230, 202243.
  2. Punkt Reklamacji w siedzibie ZTM przy ul. Na Stoku 49 (Gdańsk)
    Nr wniosków:101304, 101341, 101349, 101354, 101355, 101357, 101359 – 101364, 101369, 101371, 101374, 101378.
  3. Punkt Obsługi Klienta nr 4 przy ul. Świętokrzyska 15 (na pętli tramwajowej Łostowice -Świętokrzyska)
    Nr wniosków: 401199, 401229 – 401239.

2017-12-24

  1. Punkt Obsługi Klienta nr 2 przy ul. Wyspiańskiego 9 A – dawny sklep meblowy Heban (Wrzeszcz)
    Nr wniosków: od nr 202164 – 202175, nr 202097, nr 202150, nr  202178.
  2. Punkt Reklamacji w siedzibie ZTM przy ul. Na Stoku 49 (Gdańsk)
    Nr wniosków: od nr 101331 – 101336, od nr 101338 – 101343, nr 101282, nr 101303,Nr 101326.
  3. Punkt Obsługi Klienta nr 4 przy ul. Świętokrzyska 15 (na pętli tramwajowej Łostowice-Świętokrzyska) nr wniosków: od nr 401206 – 401208, od nr 401210 – 401214, nr 401216.

2017-11-27

  1. Punkt Obsługi Klienta nr 2 przy ul. Wyspiańskiego 9 A – dawny sklep meblowy Heban (Wrzeszcz)
    Nr wniosków: 202127-202149, 202151-202163.
  2. Punkt Reklamacji w siedzibie ZTM przy ul. Na Stoku 49 (Gdańsk)
    Nr wniosków: 101316-101325, 101327-101330.
  3. Punkt Obsługi Klienta nr 4 przy ul. Świętokrzyska 15 (na pętli tramwajowej Łostowice-Świętokrzyska) Nr wniosków: 401189-401198, 401200-401202, 401204-401205, 401209.

2017-11-06

  1. Punkt Obsługi Klienta nr 2 przy ul. Wyspiańskiego 9 A – dawny sklep meblowy Heban (Wrzeszcz) 
    Nr wniosków:  202110-202118, 202120-202126. 
  1. Punkt Reklamacji w siedzibie ZTM przy ul. Na Stoku 49 (Gdańsk) 
    Nr wniosków:  101255, 101299-101315. 
  1. Punkt Obsługi Klienta nr 4 przy ul. Świętokrzyska 15 (na pętli tramwajowej Łostowice-Świętokrzyska)
    Nr wniosków:  401182-401188.

2017-10-17

  1. Punkt Obsługi Klienta nr 2 przy ul. Wyspiańskiego 9 A – dawny sklep meblowy Heban (Wrzeszcz)
    Nr wniosków:  202089-202109.
  2. Punkt Reklamacji w siedzibie ZTM przy ul. Na Stoku 49 (Gdańsk)
    Nr wniosków:  101280-101288, 101292-101294.
  3. Punkt Obsługi Klienta nr 4 przy ul. Świętokrzyska 15 (na pętli tramwajowej Łostowice-Świętokrzyska)
    Nr wniosków:  401170-401172, 401175-401181.

2017-10-06

  1. Punkt Obsługi Klienta nr 2 przy ul. Wyspiańskiego 9 A – dawny sklep meblowy Heban (Wrzeszcz)
    Nr wniosków:  202069 – 202088.
  2. Punkt Reklamacji w siedzibie ZTM przy ul. Na Stoku 49 (Gdańsk)
    Nr wniosków: 101245, 101268 – 101279, 101289 – 101291, 101295 – 101298
  3. Punkt Obsługi Klienta nr 4 przy ul. Świętokrzyska 15 (na pętli tramwajowej Łostowice-Świętokrzyska) Nr wniosków: 401146 – 401169, 401173 – 401174

2017-09-07

  1. Punkt Obsługi Klienta nr 2 przy ul. Wyspiańskiego 9 A – dawny sklep meblowy Heban (Wrzeszcz)
    Nr wniosków:  202005, 202052 – 202068.
  2. Punkt Reklamacji w siedzibie ZTM przy ul. Na Stoku 49 (Gdańsk)
    Nr wniosków: 101253 – 101267.
  3. Punkt Obsługi Klienta nr 4 przy ul. Świętokrzyska 15 (na pętli tramwajowej Łostowice-Świętokrzyska)
    Nr wniosków: 401129 – 401145.

2017-08-16

  1. Punkt Obsługi Klienta nr 2 przy ul. Wyspiańskiego 9 A dawny sklep meblowy Heban (Wrzeszcz)
    Nr wniosków:  202026-202027, 202029, 202031-202034, 202036-202051.
  2. Punkt Reklamacji w siedzibie ZTM przy ul. Na Stoku 49 (Gdańsk)
    Nr wniosków:  101246-101248, 101250, 101252.
  3. Punkt Obsługi Klienta nr 4 przy ul. Świętokrzyska 15 (na pętli tramwajowej Łostowice-Świętokrzyska)
    Nr wniosków:  401112-401114, 401117-401119, 401121-401127, 401065.

2017-07-24

  1. Punkt Obsługi Klienta nr 2 przy ul. Wyspiańskiego 9 A – dawny sklep meblowy Heban (Wrzeszcz)
    Nr wniosków:  202001 – 202024, 202030, 202035.
  2. Punkt Reklamacji w siedzibie ZTM przy ul. Na Stoku 49 (Gdańsk)
    Nr wniosków: 101224 – 101237, 101239 – 101240, 101251.
  3. Punkt Obsługi Klienta nr 4 przy ul. Świętokrzyska 15 (na pętli tramwajowej Łostowice-Świętokrzyska)
    Nr wniosków: 401081 – 401109, 401115 – 401116, 401120.

2017-06-28

Punkt Obsługi Klienta nr 2 przy ul. Wyspiańskiego 9 A – dawny sklep meblowy Heban (Wrzeszcz)
Nr wniosków:  201991, 201996 – 202000.

  1. Punkt Reklamacji w siedzibie ZTM przy ul. Na Stoku 49 (Gdańsk)
    Nr wniosków:
  2. Punkt Obsługi Klienta nr 4 przy ul. Świętokrzyska 15 (na pętli tramwajowej Łostowice-Świętokrzyska)
    Nr wniosków:

2017-06-14

  1. Punkt Obsługi Klienta nr 2 przy ul. Wyspiańskiego 9 A – dawny sklep meblowy Heban (Wrzeszcz)
    Nr wniosków:  201981, 201989 – 201990, 201992 – 201995.
  2. Punkt Reklamacji w siedzibie ZTM przy ul. Na Stoku 49 (Gdańsk)
    Nr wniosków:  101202, 101211 – 101223.
  3. Punkt Obsługi Klienta nr 4 przy ul. Świętokrzyska 15 (na pętli tramwajowej Łostowice-Świętokrzyska)Nr wniosków:  401009, 401063 – 401080.

2017-06-06

  1. Punkt Obsługi Klienta nr 2 przy ul. Wyspiańskiego 9 A – dawny sklep meblowy Heban (Wrzeszcz)
    Nr wniosków:  201965 – 201980, 201982 – 201988.
  2. Punkt Reklamacji w siedzibie ZTM przy ul. Na Stoku 49 (Gdańsk)
    Nr wniosków:  101194 – 101201, 101203 – 101208, 101210.
  3. Punkt Obsługi Klienta nr 4 przy ul. Świętokrzyska 15 (na pętli tramwajowej Łostowice-Świętokrzyska)
    Nr wniosków:  401058 – 401062.

2017-05-11

  1. Punkt Obsługi Klienta nr 2 przy ul. Wyspiańskiego 9 A – dawny sklep meblowy Heban (Wrzeszcz)
    Nr wniosków:  201938-201964.
  2. Punkt Reklamacji w siedzibie ZTM przy ul. Na Stoku 49 (Gdańsk)
    Nr wniosków:  101138, 101148, 101164-101179, 101181-101193.
  3. Punkt Obsługi Klienta nr 4 przy ul. Świętokrzyska 15 (na pętli tramwajowej Łostowice-Świętokrzyska)
    Nr wniosków:  401041-401057.

2017-03-28

  1. Punkt Obsługi Klienta nr 2 przy ul. Wyspiańskiego 9 A – dawny sklep meblowy Heban (Wrzeszcz)
    Nr wniosków:  201918 – 201937.
  2. Punkt Reklamacji w siedzibie ZTM przy ul. Na Stoku 49 (Gdańsk)
    Nr wniosków:  10149, 101152 – 101163.
  3. Punkt Obsługi Klienta nr 4 przy ul. Świętokrzyska 15 (na pętli tramwajowej Łostowice-Świętokrzyska)
    Nr wniosków:  401025 – 401040.

2017-03-14

  1. Punkt Obsługi Klienta nr 2 przy ul. Wyspiańskiego 9 A – dawny sklep meblowy Heban (Wrzeszcz)
    Nr wniosków:  201903, 201911 – 201917.
  2. Punkt Reklamacji w siedzibie ZTM przy ul. Na Stoku 49 (Gdańsk)
    Nr wniosków:  10103, 101145 – 101148, 101150  – 101151.
  3. Punkt Obsługi Klienta nr 4 przy ul. Świętokrzyska 15 (na pętli tramwajowej Łostowice-Świętokrzyska)
    Nr wniosków:  401016 – 401024 .

2017-03-07

  1. Punkt Obsługi Klienta nr 2 przy ul. Wyspiańskiego 9 A – dawny sklep meblowy Heban (Wrzeszcz)
    Nr wniosków:  201886 – 201902, 201904 – 201910.
  2. Punkt Reklamacji w siedzibie ZTM przy ul. Na Stoku 49 (Gdańsk)
    Nr wniosków:  101097, 101138 – 101144.
  3. Punkt Obsługi Klienta nr 4 przy ul. Świętokrzyska 15 (na pętli tramwajowej Łostowice-Świętokrzyska)
    Nr wniosków:  401007 – 401015

2017-02-13

  1. Punkt Obsługi Klienta nr 2 przy ul. Wyspiańskiego 9 A – dawny sklep meblowy Heban (Wrzeszcz)
    Nr wniosków:  201848 – 201885.
  2. Punkt Reklamacji w siedzibie ZTM przy ul. Na Stoku 49 (Gdańsk)
    Nr wniosków:  101129 – 101130, 101132 – 101137.
  3. Punkt Obsługi Klienta nr 4 przy ul. Świętokrzyska 15 (na pętli tramwajowej Łostowice-Świętokrzyska)
    Nr wniosków:  400982, 400992 – 401006.

2017-01-11

  1. Punkt Obsługi Klienta nr 2 przy ul. Wyspiańskiego 9 A – dawny sklep meblowy Heban (Wrzeszcz)
    Nr wniosków: 201818 – 201839.
  2. Punkt Reklamacji w siedzibie ZTM przy ul. Na Stoku 49 (Gdańsk)
    Nr wniosków: 101086 – 101109.
  3. Punkt Obsługi Klienta nr 4 przy ul. Świętokrzyska 15 (na pętli tramwajowej Łostowice-Świętokrzyska)
    Nr wniosków: 400964 – 400967, 400969 – 400983.