Informacja o odbiorze Kart Dużej Rodziny 2018

Informujemy, że klienci, którzy składali wnioski drogą elektroniczną, a otrzymali powiadomienie SMS o odbiorze kart proszeni są po ich odbiór do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie przy ul. Leczkowa 1A w Gdańsku, pokój 313, w godzinach pracy urzędu tj. poniedziałki, wtorki, czwartki: 7:30 – 15:30, środy: 8:00 – 17:00, piątki: 7:30 – 14:30.

Niżej wymienione numery wniosków o przyznanie Ogólnopolskiej Karty Dużej Rodziny zostały zrealizowane. Karty można odbierać w następujących punktach ZTM:

2018-07-02

  1. Punkt Obsługi Klienta nr 2 przy ul. Wyspiańskiego 9 A – dawny sklep meblowy Heban (Wrzeszcz)
    nr wniosków: 202351 – 202358.
  2. Punkt Reklamacji w siedzibie ZTM przy ul. Na Stoku 49 (Gdańsk)
    nr wniosków: 101402, 101415, 101424 – 101426.
  3. Punkt Obsługi Klienta nr 4 przy ul. Świętokrzyska 15 (na pętli tramwajowej Łostowice-Świętokrzyska)
    nr wniosków: 401305 – 401311.

2018-06-13

  1. Punkt Obsługi Klienta nr 2 przy ul. Wyspiańskiego 9 A – dawny sklep meblowy Heban (Wrzeszcz)
    nr wniosków: 202335, 202341 – 202350.
  2. Punkt Reklamacji w siedzibie ZTM przy ul. Na Stoku 49 (Gdańsk)
    nr wniosków: 101417 – 101423.
  3. Punkt Obsługi Klienta nr 4 przy ul. Świętokrzyska 15 (na pętli tramwajowej Łostowice-Świętokrzyska)
    nr wniosków: 401303, 401304.

2018-06-01

  1. Punkt Obsługi Klienta nr 2 przy ul. Wyspiańskiego 9 A – dawny sklep meblowy Heban (Wrzeszcz)
    nr wniosków: 202322 – 202334, 202336 – 202340.
  2. Punkt Reklamacji w siedzibie ZTM przy ul. Na Stoku 49 (Gdańsk)
    nr wniosków: 101392, 101412 – 101414, 101416.
  3. Punkt Obsługi Klienta nr 4 przy ul. Świętokrzyska 15 (na pętli tramwajowej Łostowice-Świętokrzyska)
    nr wniosków: 401299 – 401302.

2018-04-28

  1. Punkt Obsługi Klienta nr 2 przy ul. Wyspiańskiego 9 A – dawny sklep meblowy Heban (Wrzeszcz) nr wniosków: 202300, 202303, 202308 – 202312, 202314 – 202320.
  2. Punkt Reklamacji w siedzibie ZTM przy ul. Na Stoku 49 (Gdańsk) nr wniosków: 101392, 101391, 101402, 101403, 101407 – 101411.
  3. Punkt Obsługi Klienta nr 4 przy ul. Świętokrzyska 15 (na pętli tramwajowej Łostowice-Świętokrzyska) nr wniosków: 401287 – 401298.

2018-04-26

  1. Punkt Obsługi Klienta nr 2 przy ul. Wyspiańskiego 9 A – dawny sklep meblowy Heban (Wrzeszcz)
    nr wniosków: 202301, 202302, 201304, 202306, 202307.
  2. Punkt Reklamacji w siedzibie ZTM przy ul. Na Stoku 49 (Gdańsk)
    nr wniosków: 101392, 101394, 101398, 101404 – 101406.
  3. Punkt Obsługi Klienta nr 4 przy ul. Świętokrzyska 15 (na pętli tramwajowej Łostowice-Świętokrzyska)
    nr wniosków: 401283 – 401286.

2018-04-13

  1. Punkt Obsługi Klienta nr 2 przy ul. Wyspiańskiego 9 A – dawny sklep meblowy Heban (Wrzeszcz)
    nr wniosków: 202244, 202293 – 202299.
  2. Punkt Obsługi Klienta nr 4 przy ul. Świętokrzyska 15 (na pętli tramwajowej Łostowice -Świętokrzyska)
    nr wniosków: 401248, 401280 – 401283.

2018-03-28

  1. Punkt Obsługi Klienta nr 2 przy ul. Wyspiańskiego 9 A – dawny sklep meblowy Heban (Wrzeszcz),
    nr wniosków: 202236, 202251, 202267 – 202274, 202276 – 202292.
  1. Punkt Reklamacji w siedzibie ZTM przy ul. Na Stoku 49 (Gdańsk),
    nr wniosków: 101359, 101382 – 101386, 101388 – 101390, 101393, 101395 – 101397, 101399 – 101401.
  1. Punkt Obsługi Klienta nr 4 przy ul. Świętokrzyska 15 (na pętli tramwajowej Łostowice -Świętokrzyska),
    nr wniosków: 400848, 401258 – 401279.

2018-03-21

  1. Punkt Obsługi Klienta nr 2 przy ul. Wyspiańskiego 9 A – dawny sklep meblowy Heban (Wrzeszcz),
    nr wniosków: 202251, 202267 – 202274, 202276 – 202279, 202281,
  1. Punkt Reklamacji w siedzibie ZTM przy ul. Na Stoku 49 (Gdańsk),
    nr wniosków: 101382 – 101386, 101388 – 101390,
  1. Punkt Obsługi Klienta nr 4 przy ul. Świętokrzyska 15 (na pętli tramwajowej Łostowice -Świętokrzyska),
    nr wniosków: 400848, 401258 – 401263, 401265 – 401269.

UWAGA! Informujemy, że nieodebrane Karty po terminie 3 miesięcy od dnia złożenia wniosku zostaną przekazane do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku.