Informacja o odbiorze Kart Dużej Rodziny 2018

Informujemy, że klienci, którzy składali wnioski drogą elektroniczną, a otrzymali powiadomienie SMS o odbiorze kart proszeni są o ich odbiór w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie przy ul. Leczkowa 1 A, pokój 9, w dni powszednie w godzinach od 8 do 14.30.

Niżej wymienione numery wniosków o przyznanie Ogólnopolskiej Karty Dużej Rodziny zostały zrealizowane. Karty można odbierać w następujących punktach ZTM:

2018-04-26

  1. Punkt Obsługi Klienta nr 2 przy ul. Wyspiańskiego 9 A – dawny sklep meblowy Heban (Wrzeszcz)
    nr wniosków: 202301, 202302, 201304, 202306, 202307.
  2. Punkt Reklamacji w siedzibie ZTM przy ul. Na Stoku 49 (Gdańsk)
    nr wniosków: 101392, 101394, 101398, 101404 – 101406.
  3. Punkt Obsługi Klienta nr 4 przy ul. Świętokrzyska 15 (na pętli tramwajowej Łostowice-Świętokrzyska)
    nr wniosków: 401283 – 401286.

2018-04-13

  1. Punkt Obsługi Klienta nr 2 przy ul. Wyspiańskiego 9 A – dawny sklep meblowy Heban (Wrzeszcz)
    nr wniosków: 202244, 202293 – 202299.
  2. Punkt Obsługi Klienta nr 4 przy ul. Świętokrzyska 15 (na pętli tramwajowej Łostowice -Świętokrzyska)
    nr wniosków: 401248, 401280 – 401283.

2018-03-28

  1. Punkt Obsługi Klienta nr 2 przy ul. Wyspiańskiego 9 A – dawny sklep meblowy Heban (Wrzeszcz),
    nr wniosków: 202236, 202251, 202267 – 202274, 202276 – 202292.
  1. Punkt Reklamacji w siedzibie ZTM przy ul. Na Stoku 49 (Gdańsk),
    nr wniosków: 101359, 101382 – 101386, 101388 – 101390, 101393, 101395 – 101397, 101399 – 101401.
  1. Punkt Obsługi Klienta nr 4 przy ul. Świętokrzyska 15 (na pętli tramwajowej Łostowice -Świętokrzyska),
    nr wniosków: 400848, 401258 – 401279.

2018-03-21

  1. Punkt Obsługi Klienta nr 2 przy ul. Wyspiańskiego 9 A – dawny sklep meblowy Heban (Wrzeszcz),
    nr wniosków: 202251, 202267 – 202274, 202276 – 202279, 202281,
  1. Punkt Reklamacji w siedzibie ZTM przy ul. Na Stoku 49 (Gdańsk),
    nr wniosków: 101382 – 101386, 101388 – 101390,
  1. Punkt Obsługi Klienta nr 4 przy ul. Świętokrzyska 15 (na pętli tramwajowej Łostowice -Świętokrzyska),
    nr wniosków: 400848, 401258 – 401263, 401265 – 401269.

UWAGA! Informujemy, że nieodebrane Karty po terminie 3 miesięcy od dnia złożenia wniosku zostaną przekazane do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku.