Kampania promująca ojcostwo – z ambasadorami z Gdańska

Ruszyła ogólnopolska kampania społeczna, w tym roku pod hasłem „Facet na 100 PRO – Prawdziwe Historie”, Fundacji Share the Care, której celem jest promowanie zaangażowanego ojcostwa oraz różnych dróg do rodzicielstwa.

W gronie ambasadorów akcji jest m.in. dwóch ojców z naszego miasta. Ich autentyczne i poruszające historie pokazują, że bycie tatą to coś więcej niż tylko biologiczna więź. Ambasadorem kampanii jest też ojciec zastępczy, Grzegorz Szczuka, który o swoich doświadczeniach opowiedział w odcinku podcastu sfinansowanego ze środków Miasta Gdańsk: „Opieka zastępcza – rodzina z serca”, z udziałem specjalistek gdańskiego Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie: Eweliny Chrościelewskiej i Kamili Latosińskiej. Rozmówcy wskazują lokalne rozwiązania i dobre praktyki w zakresie pieczy zastępczej.

Obejrzyjcie także SPOT KAMPANII (link przekierowuje na YouTube).

Gdańsk jest jednym z partnerów kampanii. Patronat honorowy nad nią objął Prezydent Miasta Gdańska.

 

Grzegorz Szczuka i Krystian Baranowski, ambasadorzy kampanii z Gdańska/mat. SHARE THE CARE